Op vakantie naar de Azoren eilanden

2 september 2023 - Wijchen, Nederland

Hallo luitjes,

Welkom. Ik ga weer 'bloggen' maar dan over mijn vakantie naar de Azoren eilanden. Dit zijn de Portugese eilanden in de Atlantische Oceaan.

Ik vertrek vrijdag 8 september naar Ponta Delgada. Dit is de hoofdstad van het eiland São Miguel. Daar verblijf ik 6 dagen en daarna ga ik door naar het eiland Terceira. Daar verblijf ik 5 dagen en dan vlieg ik weer terug naar Nederland.

Maar zover zijn we nog niet. Eerst nog genieten van een paar dagen vrij in Nederland voordat we op het vliegtuig stappen naar de eilanden. Ik vlieg van Amsterdam naar Lissabon en vanuit daar door naar de eilanden. Hopelijk gaat alles goed, maar daar vertrouw ik wel op.

Ik ga je weer meenemen in de activiteiten die ik daar beleef. Ik zal proberen foto's en video's up te loaden. Ik zal daar meer bereik hebben dan dat ik had in Nepal. Betekend niet dat ik 24/7 ook bereikbaar ben. Ik ga lekker genieten van mijn vakantie. Ik kijk er erg naar uit en ik ben benieuwd hoe de eilanden eruit zien. En of ik überhaupt vast land zal zien.

Ik weet niet of jullie dit weten, maar Floortje Dessing heeft een aflevering gemaakt dat zij bij iemand op bezoek is geweest. Die woonachtig is op het eiland Santa Maria. Dit eiland behoord tot de Azoren eilanden, dus mocht je een impressie willen zien. Bekijk die aflevering. Ook is 3OpReis laatst daar ook geweest. Chris Zegers heeft ons toen meegenomen over het eiland. De moeite waard om deze afleveringen te zien.

Voor nu blijft het rustig op deze vlog, tot ik 8 September ga vliegen naar São Miguel.

Bedankt dat je weer geïnteresseerd bent in wat ik ga doen. Ik hou jullie op de hoogte.

1. Adri:
    2 september 2023
    Leuk Marloes, jij vloggen, wij volgen!!